Thursday, March 21, 2013

Giatmara

alhamdulillah.....
3 bulan hidup kat nenasi ni, dah banyak mengubah haluan hidup aku.
tak pernah aku banyangkan dalam hidup aku, aku akan belajar menjahit !
kayy, jangan gelak. ni hakikat :3
banyak benda aku belajar, kawan2, cikgu, semua memang tak kan pernah sama.
jadi aku redha...
ibu pakse aku masuk giatmara belajar menjahit. aku TERPAKSA jugak pergi sebab memang aku makan tidur je rumah.
tapi sekarang, lepas 3 bulan belajar, aku sangat terharu sebab aku dapat siapkan sendiri baju blaus aku ! memang agak susah nak belajar ni....tapi ibu banyak bagi semangat kat aku. manada belajar senang !
aku tak sempat lagi nak amik gambar baju pertama aku jahit. nanti aku share2 laaa :)








hari ni result spm keluar. alhamdulillah....aku bersyukur :)
walaupun tak dapat gembirakan hati semua orang, tapi.....okaylah...
rezeki ada kat mana mana kan :)
  
Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Followers

Mr. Know It All