Sunday, July 28, 2013

Write ⇄ Memories ☺

                                                                                                                                                                                                              















Assalamualaikum.
Harini hari kesembilanbelas berpuasa. Ohyeah.

Takperlu nak happy sangat kot . baju raya tahun ni ibu suruh aku jahit sendiri SATU .  peh peh . kemalasan teramat . tapi kalau aku hantar kat orang suruh jahit pun, bukan ibu tau kan ? oho . takbaiknya . takpe lah . tapi hm satu pasang je kut tapi rasa macam ada sepuluh orang nak tempah baju kat aku hm . bilakah kerajinan akan datang melanda ? ohhh .

Esok sekolah . esok exam bm . esok kena bangun pagi . esok kena merempit . arghhh . setiap kali aku bangun pagi nak g sekolah kan, aku selalu harap hujan lebat sebab nanti pakcik aku boleh hantar aku g sekolah . aku malas nak merempit . hoho . tak baiknya aku . ehh ni rahsia kita je tau . ehem .

Setakat ni stpm so-so la . okay la . okay . hm . aku amik subjek pengajian am, bahasa melayu, geografi, sastera dan muet . start khamis minggu lepas ada la exam macam perikse bulanan gitu . masa exam muet listening aku blur gila . tetibe je dia dah habis cakap . tak sempat tangkap pape duh . rasa nak hentak je speaker yang tak bersalah tu hoho . 

Cuma hm.......... dulu kat samtk aku selalu rajin plus semangat nak pergi sekolah sebab aku boleh tidur time belajar bahasa arab hoho tapi kat dato, aku hari hari fikir bebenda yang tah pape dulu lepas bangun pagi baru nak semangatkan diri pergi sekolah .sedih .


Tahun ni raya kat pahang lagi . sebab abah tak dapat nak balik sini . jadi sekali lagi aku kena naik bas ngan abang balik sana . acah acah balik kampung gitu . padahal kampung kat sekinchan hoho . ugh tak sabar nak balik raya pastu cuti dua minggu ohhhh . pastu dah bukak sekolah malas bangun pagi . bagus .

Rindu adeel . aqil . ibu . abah . yang aku tak mention tu taklah . hoho . adeel dah pandai lelarik sana sini ugh mesti comel terkedek kedek haha . dulu masa tengah belajar jahit lagi, aku pernah la cakap kat ibu yang aku nak jahitkan adeel punya baju melayu raya ni . tapi puihhh hanya omong kosong . baju sendiri pun malas nak jahit hihi . 

Raya keempat Nani buat open house rasa nak pergi nak gak jumpa kengkorang semua tapi ibu suruh stay lama kat pahang . hm . ada rezeki ada jodoh jumpalah . even sepuluh tahun lagi hm . time tu aku dah beranak pinak agaknya . sekarang ni pun aku dah gatal nak kahwin . eh ? haha abaikan .






sukan samtk 2012.

 LOVE,
hapizah


Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Followers

Mr. Know It All