Friday, November 8, 2013

I didnt choose you, my heart did.




“  His sweet smile. Blame on his sweet smile that break my heart and rattle my bones.  “


Baby Friday !
Same hopes and dreams....
Same routines as well....
Sebenarnya aku taktau nak mula macam mana….. Aku nak SANGAT tau tegur kau.. Tapi aku malu. Kau tau kenapa ? Sebab aku suka kau. K.
Sekarang aku menyesal. Takde la menyesal mana. Terkilan sikit la kot. Aku tak berkesempatan nak tegur kau hingga saat  kau pergi dari pandangan mata aku dan aku takkan ada peluang lagi nak bercakap ngan kau.
Sejujurnya aku malas tau nak tulis pasal kau, tapi atas desakan hati aku sendiri aku terpaksa buat jugak. K. Aku pun tak dapat nak memahami diri aku sendiri apesal aku malu sangat ngan kau. Selama ni aku mana pernah reti malu kahkah. Kalau ibu tau aku dah reti malu ni mesti dia terharu. K. Aku malu ngan kau je. Haha.


“  Apa-apa yang kita mahu, kita mulakan dengan usaha. Kita tambahkan dengan doa. Biar Allah yang tentukan apa yang terbaik untuk kita."


Peperiksaan Stpm semakin menghampiri. Exam yang dikatakan paling susah dalam dunia. Katanyalah. Semakin dekat nak exam, semakin malas aku nak study. Aku pun tak dapat kesan apa yang menganggu ketenangan jiwa serta raga aku dan membuatkan aku semakin malas.
Positif. Sering kali aku ingatkan diri aku sendiri supaya berfikiran positif. Tapi tanpa aku sedar, aku sendiri tak pasti macam mana nak berfikiran positif. Okay apa aku cuba sampaikan ni =,=
                                                                                          

“ Setinggi mana pun ilmu seseorang itu tentang hal dunia, ia tidak berguna apabila ilmu tersebut tidak mendekatkan dia dengan tuhannya. “

Maaf salah silap ;)

Wish me luck,
Aimanggg.
Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Followers

Mr. Know It All