Friday, February 28, 2014

bengang

Semester yang memenatkan. Kerjas kursus berkajang-kajang nak kena buat. Dah la semua nak cepat je.
Tak menang tangan nak buat. Okay aiman kau cerita nak over je kan.

Nak cerita pasal tadi act, tajuk kerja kursus aku kena reject. Bukan setakat tajuk, pendahuluan ngan objektif ngan borang soal selidik sekali semua reject. Senang cakap, kena buat balik semua ! O O O K A Y.
Ternangis la jugak kejap tadi. Yela, penat tau berperah kepalatak nak buat tu. Sape tak sentap beb kena reject. Salah sendiri. Nak mengamuk nak melenting nak marah pun tak guna.

Tapi yang gua nak mengamuk sekarang pasal sorang K A W A N ni. Eh kawan ke ? entahlah. Confuse nak letak dia sebagai apa. Rasanya kawan takkan ‘makan’ kawan kan ? rasanyalah.
Dah lama jugak pendam benda ni. Sebab dah lama sangat pendam la bertekad buat cemni. Aku tak kan marah. Tak kan melenting. Aku cuma akan nangis. Sebab bengang. S A N G A T.
 Semua orang ada hati. Ada perasaan.
Kau nak semua orang jaga hati kau, tapi kau tak reti nak jaga hati orang.
Kau nak semua orang dengar cakap kau, tapi bila orang cakap, kau tak nak dengar.
Lelama macam ni siapa pun tak boleh tahan beb.

Entahlah. Taktau nak cakap macam mana dah. Aku bengang gila kot tadi. Kalau aku yang buat kat dia macam tu tadi mau nya setahun dia taknak tegur aku kot. Penat la asyik mengalah je.

“A true friend wont judge you, a true friend will keep your secrets a secret and a true friend will always be there for you.”
Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Followers

Mr. Know It All