Tuesday, May 17, 2016

untuk housemate dari neraka

Hai saiyang saiyang sekalian.

So 16May lepas is my birthday. Bila ko dah semakin besar dan matang kau akan rasa birthday bukan masa untuk potong kek dan nyanyi lagu Selamat Hari Jadi dengan meriah semata-mata. Tapi ia sebuah penghargaan. Bila mana orang yang hari hari ada depan mata kau tapi bila hari jadi kau, ((come on birthday hari penting kot)) tiada sebutir kata semangat atau galakan keluar dari muntungnya ?? Layakkah dipanggil kawan guys ? Bila mana masa hari jadi dia kita ni bagai nak rak merancang surprise dan masa hari kau hanya dipandang sepi bahkan tanpa sebarang ucapan. Aku takdelah berharap sangat, tapi come on memang la baru kenal tapi......sedikit penghargaan kepada aku insan jahil ini ?

Okaylah stop approach manusia yang tak pandai menghargai. Yang hanya nampak jahat kau dan yang baik belaka semua dia. Aku still ada orang-orang sekeliling yang menghargai kehadiran aku yang buat aku nangis terharu dengan ucapan sweet dorang weh aku sayang gila kat korang doh. And the most impotant thing, where can I find another Wanis gais ? I really need one for living tbvh. I really need her all the fucking time. Like seriously. Sebab Aiman kalau dah suka dengan someone dia akan stuck kat situ sampai bebila. Tapi sekali aku benci, aku akan benci dengan sepenuh jiwa raga aku.

Jangan risau aku pun bukan suka asyik tengok muka kau pagi petang siang malam yang kekonon suci nak mampos tu. Dik, jangan nak sibuk tolong kirakan pahala orang, puaka mulut orang, solat orang sebab awak pun lagi jijik kalau nak dibandingkan dengan akak ni. Cermin diri sendiri dulu eh baru cakap pasal dosa orang lain? huhu. Aku kesian ngan kau ni sebenarnya. Kau yang gigih stalk tweet aku yang lama yang aku pun dah tak ingat natang apa pastu nak meroyan ? hahaha fck your life attention seeker. Well done on making me look so bad. Keep telling the others yang memang aku ni naharam jahat kau je la sesuci kain putih. Takde yang lain melainkan betul belaka semua kau tu. Tak kisah konon siap suruh aku maki puas puas lagi tu tapi keep updating your moments pasal aku ? hahahahaha kesian. Loser doh.

Just spread the hatred on me bitch. Kau pun baru je kenal dorang jugak tapi kejahatan aku dah terserlah dulu kan so aku lah syaitan yang paling durjana dalam kelas tu en. Engko nak hadap semua ni empat tahun lagi weh banyak lagi perangai manusia-manusia dalam kelas tu yang kau belum nampak warna dan ragamnya. Baru kena kutuk sikit kat twitter dah meroyan. Kau yakin ke orang lain tak pernah kutuk kau dengan perangai kau tu? Hek eleh sangat. Come on ni uni life kot jadi manusia talam dua muka atau bermuka muka ni lebih penting dari segala-galanya. Sebab kalau kau tak duduk dalam golongan ni kau tak akan boleh survive. Takpelah harini hari aku, kita belum tahu apa akan jadi pada masa akan datang kan ? Good luck ah. Sekian terima kasih.


"Real friend tak selalu ada ngan kita pun takpe, as long as we have one another tak kira masa susah atau senang"

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

Followers

Mr. Know It All